The Basic Principles Of win90

Wiki Article

پس دقت داشته باشید که برای دریافت ادرس حتما باید به مراجع تخصصی دسترسی داشته باشید. از همین رو دو راه برایتان برقرار کرده ایم که می توانید با تکیه بر تن ها همواره یک دسترسی دائمی را رقم بزنید.

سایت وین نود هم از این موضوع مستثنا نیست. لطفا این سایت رو به لیست سایت های کلاهبردار انتقال بدین

این سایت را به کسانی که نمی خواهند هویتشان ملموس و آشکار باشد توصیه می کنیم.

چرا که کد اعتبارسنجی شما یا از طریق پیامک و یا از طریق ایمیل به شما اعلام خواهد شد. پس از این که کد اعتبارسنجی را دریافت کردید، مشخصات دیگری که از شما خواسته شده است را به طور دقیق و درست در جای خود قرار می‌دهید و بدین ترتیب ظرف مدت چند دقیقه ثبت نام شما نهایی خواهد شد.فراموش نکنید که اگر در حین فعالیت های خود دچار مشکل و یا فراموشی نام کاربری خود شدید، می توانید از طریق همین شماره تلفن همراه معتبر و یا ایمیل برای بازگرداندن نام کاربری و رمز عبور خود اقدام کنید. بدین ترتیب نیاز به ایجاد حساب کاربری جدیدی نخواهید داشت.

در حقیقت سایت وین بت ۹۰ موفق شده رضایت ۱۰۰ درصدی کاربران خود را بدست آورد و این موضوعی نیست که بتوان به راحتی از آن گذر کرد‌.

در همین تنها راه ارتباطی که باید قوی و منظم عمل کند هم شاهد عدم پاسخگویی سریع و به موقع به کاربران هستیم .

بونوس های درصد بالا : اما بونوس یا همان شارز هدیه موضوع نام و آشنایی در بخش پیش بینی می باشد که اتفاقا در این سایت می توانید به کرات شاهد برقرای این بونوس ها باشید!

در win90 سایت واقع میزان رضایت‌مندی کاربران از یک سایت، ارتباط مستقیم با نحوه پشتیبانی آن سایت از کاربران خود دارد.

افزایش موجودی از طریق ووچر پرفکت مانی ٬ کارت شارژ آپلود ماتریکس و افزایش موجودی از طریق کارت به کارت.

کارت شارژ پرفکت مانی هم کاملا شبیه کارت شارژ های موبایل کار می کند با این تفاوت که اعتبار ذخیره شده در آن دلار است.

سایت وین ۹۰ هم همواره در تبلیغات خود بسیار روی موضوع پرداخت به موقع جایزه در حداکثر ۲۴ ساعت تاکید داشته است اما درباره اینکه چقدر روی این مسئله ثابت قدم بوده باید گفت ٬ مدت زمانی که این سایت در واریز به موقع جوایز خود دچار مشکل شده از سایر رقبا کمتر است و تا مدت های طولانی همواره تعداد بسیار کمی نارضایی از این سایت گزارش می شد

پخش زنده بازی ها : بازی ها فار از هر مسئله ای در این سایت به صورت زدنده پخش خواهد شد! برتری این پخش را زمانی درک خواهید کرد که به پیش بینی زنده توجه داشته باشید.

از این نظر هم باید حرکتی از خود نشان بدهد تا از رویکرد سایت مطمئن شویم

از یک سایت پیش بینی زنده فوتبال انتظار می ورد در امر پشتیبانی همیشه آماده پاسخگویی به کاربران باشد اما پشتیبانی سایت وین نود نقطه ضعف اصلی این سایت است و وضعیت بسیار ضعیفی دارد .

Report this wiki page